اینجانب جواد محمدی متعهد میشوم که در صورت عدم تأیید آموزشها و مشاورههای ارائه شده توسط من، مسئولیت کامل کار خود را بر عهده گرفته و نسبت به جبران زمان و سرمایهگذاری شما عزیزان اقدام نمایم.
رتبهبندی ارگانیک خود را در SERPها افزایش دهید.
در مقاله آموزش خصوصی سئو در کردستان به افزایش رتبهبندی ارگانیک شما در SERP ها یک استراتژی بلند مدت با بازدهی و سرمایهگذاری (ROI) که فوق العاده بالا است میپردازیم ، مواردی وجود دارد که باید برای اجرای این استراتژی در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید، گوگل محتوا را بر اساس ارتباط آن با کلمات مورد جستجوی کاربر و اعتبار/اعتماد آن اولویتبندی میکند. بنابراین، تمام استراتژیهای شما باید بر بهبود یک یا هر دوی این ویژگیها متمرکز شوند.
برای شروع، باید روی بهینهسازی و مباحث فنی سایت خود کار کنید:
گوگل و سایر موتورهای جستجو برای در نظر گرفتن نتایج در SERP خود به «شاخصی» از صفحات متکی هستند. بر این اساس، اگر میخواهید شانسی برای رتبهبندی داشته باشید، باید مطمئن شوید که در این شاخص قرار دارید.
در آموزش خصوصی سئو که طبق استراتژیهای مشاور جواد محمدی پیش میرود مواردی که در ذیل عنوان میشود به طور گسترده از مباحث آموزش قرار میگیرد که به چند مورد اشاره می کنیم:
برای سریعتر و بهتر عملکردن که دارای اولویت در رتبهبندی میباشد، میتوانید با سادهسازی کدنویسی، حذف ویژگیها و محتوای غیر ضروری، معرفی کش، بهینهسازی برای موبایل و موارد دیگر، سرعت وبسایت خود را افزایش دهید.
اگر رمزگذاری SSL برای سایت خود ندارید، باید آن را دریافت کنید. سایتهای امن در رتبهبندیهای مورد علاقه در SERP قرار میگیرند.
شما همچنین باید سایت خود را برای دستگاههای تلفن همراه بهینهسازی کنید. حتی اگر مخاطبان اصلی شما با کامپیوتر های دسکتاپ کار کنند ، داشتن نسخه موبایلی از سایت شما که کارکرد خوبی دارد میتواند رتبه شما را افزایش دهد.
وب سایت شما باید پر از محتوای مرتبط با هدف خود باشد. هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران باید مشخص باشد که حوزه تخصص شما چیست. شما می توانید با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی ارزشمند و مرتبط در سایت خود، احتمال ظاهر شدن در SERPهای “درست” را افزایش دهید. مطمئن شوید که حداقل یک صفحه با محتوای قوی و کاربردی برای هر عبارت کلیدی استراتژیکی که میخواهید هدف قرار دهید، در نظر گرفته اید.
گوگل وب سایت هایی را ترجیح میدهد که محتوای بسیار عمیق و باکیفیت و کاربردی برای کاربر را در سایت خود ارائه میدهند.
در سایت خود بخشی را در نظر بگیرید به عنوان یک وبلاگ یا صفحه خبری، به نفع شماست که به طور منظم محتوای جدید تولید کنید. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات جدید تولید محتوای خود را ادامه دهید و مطمئن شوید که محتوای شما حداقل از یک جهت بهتر از محتوای رقبای شماست. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار محتوای جدید تولید کنید.
اگر مدت زیادی است که در حال نوشتن محتوا هستید، به اجرای بازنویسی محتوا فکر کنید. محتوایی را که به شما کمک نمیکند تا به رتبه بالایی در SERPها برسید را حذف کنید، و محتوایی را که نیاز به کمی بهبود بیشتر دارد، بازنویسی و بروز کنید.
علاوه بر محتوا و عملکرد سایت، باید به تعداد و کیفیت لینکهایی که به سایت شما درج شده هم فکر کنید. گوگل اساساً «اقتدار» یا قابل اعتماد بودن وبسایتها را بر اساس کمیت و کیفیت پیوندهایی که به آنها اشاره میکنند محاسبه میکند.
اگر محتوای سایت شما به اندازه کافی خوب است (و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنید)، باید بتوانید به طور طبیعی برخی از کاربران را به جذب کنید. با این حال، این استراتژی ناسازگار، و گاهی اوقات غیر قابل اعتماد است. بر این اساس، بسیاری از متخصصان سئو به مشتریان خود توصیه میکنند که یک استراتژی سئو بر اساس سوی آف-پیج/off-page یا همان لینک سازی خارجی و تبلیغات استراتژیک را اجرا کنند .
توجه داشته باشید که این بخش فقط نوک کوه یخ سئو را پوشش میدهد. یک استراتژی کامل رتبهبندی SERP جزئیات بسیار بیشتری را میطلبد.
منبع: Backlinko
معرفی سنندج
شهرستانهای سنندجشهرستان بانه ، شهرستان بیجار ، شهرستان دهگلان ، شهرستان دیواندره ، شهرستان سروآباد ، شهرستان سقز ، شهرستان سنندج ، شهرستان قروه ، شهرستان کامیاران ، شهرستان مریوان
شهرهای سنندج
آرمرده ، اورامان ، بابارشانی ، بانه ، بلبانآباد ، بویین سفلی ، بیجار ، پیرتاج ، توپآغاج ، چناره ، دزج ، دلبران ، دهگلان ، دیواندره ، زرینه ، سروآباد ، سریشآباد ، سقز ، سنندج ، شویشه ، صاحب ، قروه ، کامیاران ، کانیدینار ، کانیسور ، مریوان ، موچش ، یاسوکند
"*" indicates required fields