اینجانب جواد محمدی متعهد میشوم که در صورت عدم تأیید آموزشها و مشاورههای ارائه شده توسط من، مسئولیت کامل کار خود را بر عهده گرفته و نسبت به جبران زمان و سرمایهگذاری شما عزیزان اقدام نمایم.
در این مقاله طبق روال سری مقالات قبل به بررسی مختصری از مباحث آموزش خصوصی سئو میپردازیم تا با همراهی هم در این دورهها به مفاهیم گستردهتر برسیم و با این مقاله صرفا به چشم اندازی از مفاهیم برسیم.
مباحث مفهومی و آموزشی گوگل ادز یا همان تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک به خودی خود یک موضوع پیچیده است، بنابراین در اینجا به طور مختصر راجع به آن توضیح خواهیم داد، اما خاطر جمع باشید که در دوره آموزشی به این مبحث به طور مفصل خواهیم پرداخت و شما به طور کامل با تمام قابلیت های گوگل ادز و استفاده از آن آشنا خواهید شد.
بهبود رتبهبندی ارگانیک فرآیندی است که زمانبر است، اما گاهی شما میخواهید در زمان کوتاهی در نتایج اولیه حضور داشته باشید، پس عملاً می توانید با پرداخت هزینه تبلیغات، در دید فوری SERP و کاربران باشید. از طرف دیگر، تبلیغات PPC معمولاً گرانتر هستند و مانند SEO مسیری برای رشد بلندمدت ارائه نمیدهند. ولی اگر میخواهید بطور کل همیشه در SERPها حضور داشته باشید، بهتر است از تبلیغات PPC در کنار SEO که متمرکز بر رتبهبندی ارگانیک است به صورت یک استراتژی مکمل استفاده کنید.
گوگل ادوردز بهترین ابزار برای تبلیغات SERP PPC است، نه فقط به این دلیل که به محبوبترین موتور جستجوی جهان گره خورده است، بلکه به دلیل تجربیات خوب، کارکردآسان و آمار و نتایج مثبت برای کاربران، به محبوبیت بالایی دست یافته است.
تفاوتی ندارد که یک کارشناس سئو با سابقه باشید، یا یک تازه کار در زمینه بهینه سازی و سئو، به کمک گوگل ادوردز شما می توانید مخاطبین هدفتان را بر اساس نوع دستگاه (کامپیوتر، موبایل و تبلت)، مکان جغرافیایی و دیگر عوامل محدود کنید و حتی نحوه نمایش تبلیغتان برای مخاطبین را تعیین کنید.
موفقیت شما در SERPها از طریق تبلیغات PPC به چند عامل اصلی بستگی دارد:
مسلماً مهمترین عامل در اینجا انتخاب کلمات کلیدی شماست. شما باید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که برای مشتریان شما جذاب باشد، در حالی که به تجارت شما هم مرتبط هستند (و در حال حاضر توسط رقبا اشباع نشدهاند)، علاوهبر این، باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید، مثل اینکه در نتایج جستجویی بیایید که دقیقا با کلمه کلیدی مطابقت دقیق داشته باشد یا میخواهید حالتهای گستردهتری مانند تطبیق عبارت را هم شامل شود.
اگر بودجه نامحدودی دارید، می توانید تبلیغات خود را در همه جا قابل مشاهده کنید. اما اگر با بودجه محدود کار می کنید، باید به دقت در مورد رقابتی که با آن روبرو هستید فکر کنید. متمایز کردن نام تجاری خود با کلمات کلیدی منحصر به فرد میتواند در هزینه های شما صرفهجویی کند، اما در عین حال ممکن است حضور شما در نتایج را محدود کند. بسته به میزانی که میخواهید هزینه کنید ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد یا نداشته باشند، در این شرایط کارشناسان ما که در این مورد، تجربیات موفق داشتهاند، همواره میتواند جدا از آموزش خصوصی سئو، این موارد را برای شما و کسب و کارتان پیاده سازی کنند
خود Google گزینههایی را در مورد نحوه قالببندی آگهیتان به شما پیشنهاد میدهد و به صورت آماده همراه با افزونههای احتمالی، مانند پیوندهای سایت، مکان و ساعات کاری، گزینههای تماس، محصولات و قیمتها در اختیار شما قرار میدهد. انتخاب شما از این قالبها و نحوه استفاده از آنها میتواند تفاوت بزرگی در موفقیت نهایی شما ایجاد کند، و ما باز تاکید دارم که حتما در این مورد از کارشناسان ما کمک بگیرید و یا با شرکت در آموزشهای خصوصی سئو برای کارهای خود به کارشناس تبدیل شوید.
کیفیت تبلیغ شما نیز تفاوت چشمگیری در میزان ورودی کاربران ایجاد میکند، نه تنها تعیین میکند که مشتریانی که برای اولین بار با نام تجاری شما روبرو میشوند، چگونه به شما نگاه میکنند و چه تصوری از شما و برند تجاری شما دارند، بلکه امتیاز کیفیت تبلیغات Google شما را نیز تعیین میکند، که چگونه در SERPها در آینده ظاهر شوید.
هنگامی که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کرد، در ادامه کاربر را به یک لندینگ سفارشی و بهینه که برای مشتریان بالقوه و جدید شما طراحی شده است ببرید. حتما خودتان هم تست کنید و مطمئن شوید در صفحات درستی وارد می شوید.
همچنین شایان ذکر است که تبلیغات SERP PPC تنها یکی از انواع تبلیغات PPC هستند. شما همچنین می توانید تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی دیگر یا با پلتفرمهای مختلف (مانند فیس بوک) قرار دهید.
امیدواریم این مقاله برای شما آشنایی مختصری به وجود آورده باشد، حتما برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
معرفی همدان
شهرستانهای همدان
شهرستان اسدآباد ، شهرستان بهار ، شهرستان تویسرکان ، شهرستان رزن ، شهرستان فامنین ، شهرستان کبودرآهنگ ، شهرستان ملایر ، شهرستان نهاوند ، شهرستان همدان
شهرهای همدان
ازندریان ، اسدآباد (همدان) ، برزول ، بهار (شهر) ، تویسرکان ، جورقان ، جوکار ، دمق (شهر) ، رزن ، زنگنه ، سامن ، سرکان ، شیرینسو ، صالحآباد (همدان) ، فامنین ، فرسفج ، فیروزان (شهر) ، قروه درجزین ، قهاوند ، کبودرآهنگ ، گلتپه (همدان) ، گیان ، لالجین ، مریانج ، ملایر ، مهاجران ، نهاوند ، همدان
"*" indicates required fields