18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که به هیچ عنوان قصد خرید محصولی را نداشته باشید اما با دیدن یک تصویر نظر شما تغییر کند و مشتاق به خرید آن محصول شوید؟ به احتمال بسیار زیاد این اتفاق حداقل یکبار برای شما افتاده است، کاری به خوب بودن یا بد بودن این تصمیمی که می‌گیریم نداریم زیرا صحبت اصلی ما روی تحت تاثیر قرار گرفتن ذهن ما در مقابل آن یک تصویر است. چرا آن یک تصویر به ظاهر ساده توانسته تصمیم ما را عوض کند؟ چرا یک عکس ساده توانسته ما را مشتاق به خرید محصول کند؟ چرا اگر به جای آن یک تصویر، یک صفحه توضیحات کامل در مورد آن محصول بود این قدرت تاثیرگذاری روی ذهن ما را نداشت؟ باید بگوییم ذهن ما تصاویر را خیلی سریع‌تر و زودتر تجزیه و تحلیل می‌کند و اثرگذاری یک تصویر روی ذهن ما بسیار بیشتر از یک متن است. به همین دلیل است که تولیدکنندگان مختلف تمایل دارند تا به جای متن‌‌ها از تصاویر برای تبلیغات محصولشان استفاده کنند. کاملا درست است که تصاویر می‌توانند اثرات بسیار فوق‌العاده‌ای بر ذهن مخاطبان بگذارند اما آیا هر تصویری و هر عکسی این قابلیت را دارد؟ نوع عکس‌‌‌ها و تصاویری که گرفته می‌شود بسیار مهم است و اگر عکسی تخصصی و ماهرانه گرفته نشود ممکن است اثرات کاملا عکسی داشته باشد، یک تولیدکننده چه موقع می‌تواند از عکس‌های تاثیرگذاری برای تبلیغاتش استفاده کند؟ یک عکاس صنعتی چطور به تولیدکننده کمک می کند تا مشتری بیشتری داشته باشد؟ و اینکه یک عکاسی صنعتی چطور می تواند به خودش کمک کند تا مشتری بیشتری داشته باشد؟
4 شهریور 1400

آموزش بازاریابی برای فریلنسرها

به نظر شما تفاوت انسان با سایر موجودات در چیست؟ چرا انسان‌ اشرف مخلوقات است؟ حیوانات با تامین یک سری از نیازهای ساده‌ی خود همواره یک زندگی کاملا ساده و ابتدایی را سپری می‌کنند، یعنی همین که گرسنگی، تشنگی‌ و نیاز جنسی‌شان تامین شود کافی است، اما انسان‌ها نیازهای بسیار گسترده‌تری دارند مثلا نیاز به عشق، احترام و دوست داشتن دارند و همین طور نیاز به برقراری رابطه‌ی معنوی با خالق خودشان دارند. یک عامل بسیار مهم که یک انسان را از یک حیوان جدا می‌کند وجود قدرت اختیار و اراده در انسان‌ها است و همین قدرت اختیار در ما انسان‌ها می‌تواند ما را به مقام فرشته‌ها نیز برساند. یعنی ما انسان‌ها به واسطه‌ی همین قدرت اختیاری که داریم حق انتخاب داریم و می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه انسانی باشیم، می‌توانیم انتخاب کنیم چطور رفتار کنیم، می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه همسری داشته باشیم، می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه فرزندان خود را تربیت کنیم، می‌توانیم انتخاب کنیم که چه شغلی داشته باشیم، می‌توانیم انتخاب کنیم که چه مقدار درآمد داشته باشیم، اما زمانی ما قادر می‌شویم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم که مهارت داشته باشیم، اگر شما انتخاب کنید که دیگر کارمند نباشید و بخواهید تا به صورت خوداشتغالی به درآمد برسید باید حتما مهارت‌هایی را داشته باشید تا بتوانید بعد از خوداشتغالی به کارآفرینی دست یابید. اگر شما به تازگی انتخاب کرده‌اید شغلی به نام فریلنسر داشته باشید و همین طور یک فریلنسر موفق شوید باید حتما مهارت‌های لازم را بدانید و از آن‌ها آگاه باشید، پس در ادامه‌ی مقاله همراه ما باشید.
7 شهریور 1400

آموزش بازاریابی برای مدرس‌ها

هر زمان که در یک صنعتی رقابت زیاد می‌شود بازاریابی یا همان تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، صنایع دو نوع محصول متفاوت تولید می‌کنند یا کالای مشخصی را می‌سازند و یا خدمت مشخصی را ایجاد می‌کنند در هر صورت برای آنکه به موفقیت برسند باید اصول و روش صحیح بازاریابی را در شغل خود به کار گیرند. مدرسان که کارشان آموزش دادن یک تخصص و دانش خاص است هم باید در حرفه‌ی خود به اصول صحیح بازاریابی توجه داشته باشند زیرا در بازار تدریس هم مانند سایر بازارها رقابت وجود دارد. اگر شما یک مدرس عالی و بی‌نظیری باشید تا زمانی که مردم از وجود شما و یا نام برندتان اطلاعی نداشته باشند این عالی بودن و بی‌نظیری شما پنهان خواهد ماند و هر چقدر که از دیگر مدرسان هم بهتر باشید و مهارت بیشتری هم داشته باشید هیچ فایده‌ایی نخواهد داشت، بازاریابی کمک می‌کند تا شما از گمنامی خارج شوید و افراد زیادی از وجود ارزشمند شما اطلاع پیدا کنند اما همین بازاریابی که فواید بسیار زیادی دارد اگر غیراصولی به کار گرفته شود ممکن است اثرات کاملا برعکسی داشته باشد، خوب حالا به نظر شما روش‌های مختلف بازاریابی موثر برای مدرسان چیست؟ استفاده از چه روش‌هایی به مدرسان کمک می‌کند تا مشتری بیشتری داشته باشند؟
9 شهریور 1400

آموزش بازاریابی برای مشاورها

همان‌طور که می‌دانیم تولیدکننده شخص یا اشخاصی هستند که کالا یا خدمتی را تولید می‌کنند و سپس برای استفاده مردم آن را به فروش می‌رسانند، مصرف‌کنندگانی که به یک سری کالاهای مشخص نیاز دارند مانند انواع پوشاک یا انواع غذاها یا انواع لوازم الکترونیکی مثل موبایل، تلویزیون و... به مغازه‌ها و فروشگاه‌های مشخصی مراجعه می‌کنند و محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند، مخاطب عزیز زمانی که من یا شما کمبود یک کالای مشخصی را در زندگی خود احساس می‌کنیم به بازار می‌رویم و کالای موردنظر خود را خریداری می‌کنیم اما آیا تا به حال شما به این فکر کرده اید که روح و روانتان به چه کالایی نیاز دارد؟ آیا به این فکر کرده‌اید که کسب و کارتان به چه کالایی نیاز دارد؟ آیا به این فکر کرده‌اید که روابط شما به چه کالایی نیاز دارد؟ تولیدکنندگانی که کالا تولید می‌کنند فروش محصولشان کمی آسانتر است اما تولیدکنندگانی که خدمتی را تولید می‌کنند مانند مشاوران، پیدا کردن مشتری و فروش محصول برایشان بسیار مهم‌تر است زیرا همان طور که گفتیم گاه افراد از کمبود آن‌ها در زندگیشان آگاه نیستند، شاید شما هم یک مشاور باشید که همین دغدغه را داشته باشید، اما به راستی یک مشاور که خدمتی را ارائه می‌دهد چطور و از چه راه هایی می‌تواند مشتری بیشتری جذب کند؟
12 شهریور 1400

آموزش بازاریابی برای نویسنده وبلاگ

اگر به دوران کودکی خود کمی فکر کنیم به راحتی به خاطر خواهیم آورد روزهایی که با خانواده و دوستان و آشنایان مقابل تلویزیون هایی که صفحه نمایش سیاه و سفیدی داشتند می‌نشستیم و منتظر می ماندیم تا فیلمی پخش شود، منتظر می‌ماندیم اخبار شروع شود تا از آنچه در دنیا گذشته با خبر شویم یا اینکه هر روز به دکه‌ی روزنامه‌فروشی می‌رفتیم تا روزنامه بخریم و از وقایع و اتفاقات با خبر شویم، یا اگر در کنکور شرکت کرده بودیم برای اطلاع پیدا کردن از قبول شدن باید روزنامه می خریدیم و کلی جستجو می کردیم تا اسم خود را پیدا کنیم، راستی در گذشته چقدر سینماها شلوغ بودند به طوری که برای تماشا کردن یک فیلم باید در صف‌های طولانی می‌ایستادیم و بلیط تهیه می‌کردیم، حتی گاه برای یکی از آشنایان خود که در شهری دیگر بود باید نامه می‌نوشتیم و چون تلفن نداشتیم به راحتی نمی‌توانستیم با آنها صحبت کنیم. به راستی در آن زمان ارتباط برقرار کردن از فاصله‌های دور چقدر سخت بود و به سختی می‌توانستیم از آنچه در دنیا می‌گذرد با خبر شویم، در گذشته تلویزیون و روزنامه از رسانه‌های ارتباط جمعی بودند اما امروزه دیگر این رسانه‌ها قابلیت آن زمان را ندارند چون با به وجود آمدن اینترنت اکثر مردم در شبکه‌های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام حضور دارند و دیگر شخصی زیاد خودش را درگیر تلویزیون و روزنامه نمی‌کند و هر شخص بیشتر زمانش را در فضای مجازی می‌گذراند، امروزه که دیگر مانند گذشته نیست صاحبان کسب و کار بهتر است از چه رسانه‌های ارتباط جمعی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنند؟
20 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی

شاید شما در حال حاضر یک دانشجو باشید، دانشجوی پر تلاش از شما یک سوال دارم آیا تنها وظیفه‌ی شما در دوران دانشجویی فقط درس خواندن است؟ آیا صبح تا شب فقط باید کتاب‌های خود را مطالعه کنید؟ آیا باید همه‌ی تمرکز شما فقط روی کتاب‌هایتان و کسب نمره‌ی خوب باشد؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال‌ها پاسخ درست دهیم باید بگوییم که
17 شهریور 1400

آموزش بازاریابی برای گرافیست‌ها

در بازارهای پر رقابت امروز کسب و کارها دیگر به سادگی گذشته نیستند و خیلی پیچیده شده‌اند به همین دلیل هر تولیدکننده‌ای به دنبال این است تا از راه‌های مختلف مشتری بیشتری جذب کند و فروش محصولش را بیشتر کند، تبلیغات یک تکنیک کارآمد و موثر است که کالا یا خدمتی که تولیدکننده تولید می‌کند را به مردم معرفی می‌کند و باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود، امروزه شیوه‌ی تبلیغات نسبت به گذشته متفاوت شده است زیرا مردم به سمت شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی روی آورده‌اند و در نتیجه تبلیغات در فضای مجازی تاثیرات بسیار شگرفی خواهد داشت، اما آیا هر تبلیغی در فضای مجازی تاثیرگذار است؟ هر تبلیغ باید سه ویژگی اصلی داشته باشد تا تاثیرگذار باشد اول از همه باید محتوای خوبی داشته باشد و در عین حال جذاب و خلاقانه باشد و از تصاویر و طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردار باشد، یک گرافیست با علم و مهارت و هنری که بلد است تبلیغات زیبا و جذابی را برای محصول تولیدکننده تولید می‌کند که باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود، اما خود شخص گرافیست برای تبلیغات کسب و کار خودش و برای بیشتر شدن مشتری خودش باید چه کاری انجام دهد؟ در این مقاله به راه‌های مختلفی که یک گرافیست می‌تواند از آن‌ها استفاده کند تا مشتری بیشتری داشته باشد می‌پردازیم.
15 شهریور 1400

آموزش بازاریابی خصوصی

به نظر شما دلیل موفقیت عده‌ای از مردم چیست؟ آیا به این دلیل است که خداوند عقل بیشتری به آن‌ها داده است؟ آیا آن‌ها قدرت جسمی بیشتری دارند؟ آیا آن‌ها ثروت بیشتری دارند؟ آیا به راستی خون آن‌ها از خون بقیه مردم قرمزتر است؟ قطعا آن‌ها هیچ برتری بر سایر مردم ندارند تنها تفاوت بین افراد موفق و افراد معمولی این است که افراد موفق آموزش‌هایی را در حوزه‌‌های مختلف کسب کرده‌اند و از راه‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت باخبر شده‌اند که دیگران از آن‌ها اطلاعی ندارند، در واقع با یادگیری و آموزش ذهنشان را توانمند می‌ کنند و تصمیم‌های درستی می‌گیرند. صاحب کسب و کاری که در حیطه‌ی شغلش به موفقیت‌های بسیاری رسیده است به این دلیل است که یک سری چیزهایی می‌داند که سایر رقبایش از دانستن آن‌ها محروم هستند، یکی از هزاران راه برای موفقیت در یک کسب و کار بازاریابی است در واقع بازاریابی حکم یک میانبر را دارد که صاحب کسب و کار را سریعتر و زودتر و راحت‌تر به هدفش که جذب مشتری بیشتر و سود بیشتر است می‌رساند، هر شغلی در هر مرحله‌ای بازاریابی خاص خودش را دارد مثلا گاهی اوقات اگر به صورت اینترنتی و آنلاین بازاریابی شود کارآمدتر خواهد بود و گاهی اگر به صورت زنجیره‌ای بازاریابی شود بهتر است و یا در مواقعی دیگر اگر بازاریابی محتوایی صورت گیرد خیلی کارآمدتر خواهد بود و حتی گاهی ممکن است بازاریابی تلفنی بهتر جواب دهد، گاهی چندین روش در کنار هم بهتر جواب می دهند، در هر صورت بازاریابی یک راه عالی برای موفقیت یک کسب و کار می باشد.
21 آذر 1402

آموزش خصوصی سئو در آذربایجان شرقی

سئو یک استراتژی بازاریابی بلند مدت است در دوره آموزش خصوصی سئو در آذربایجان شرقی که به منظور بهبود دید وب سایت و نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل و سایر موتورهای جستجوی جهانی استفاده می شود ما هدف اصلی را....