جواد محمدیجواد محمدیlogo-javad-mohammadilogo-javad-mohammadi
  • خانه
  • مشاوره
    • مشاوره تخصصی
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاوره توسعه فردی
      • مشاوره تیم سازی
      • مشاروه تبلیغات
      • مشاروه فروش و بازاریابی
  • آموزش
    • آموزش خصوصی سئو
    • آموزش برند سازی شخصی
    • آموزش برند سازی تجاری
    • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • خدمات
    • برند سازی
      • برند سازی تجاری
      • برند سازی شخصی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تبلیغات
    • طراحی سایت
    • پشتیبانی سایت
    • سئو سایت
    • پشتیبانی سئو سایت
  • دانشنامه
  • تماس با ما
    • استخدام
    • درخواست برنامهوبینار، سمینار، کارگاه و لایو
    • دپارتمان ها
      • وبسایت برتر
      • کسب آنلاین
      • طرح ثمین
  • طرح حمایت رایگان از کسب و کار ها
0

0 تومان

✕
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • آموزش بازاریابی
  • آموزش بازاریابی برای دیجیتال مارکتینگ
آموزش بازاریابی برای برنامه نویسان
آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسان
13 شهریور 1400
آموزش بازاریابی خصوصی
آموزش بازاریابی خصوصی
15 شهریور 1400
منتشر شده توسط جواد محمدی در 14 شهریور 1400
بازاریابی چیست

همه‌ی ما در هر سنی که باشیم اگر به زمانی کودکی خود برگردیم قطعا یک سری تبلیغاتی که در تلویزیون پخش می شد را به یاد خواهیم آورد چرا صاحبان آن کسب و کارها آن تبلیغات را پخش می کردند؟ قطعا همه‌ی ما جواب را می‌دانیم اما مسئله مهم اینجاست که وقتی در آن زمان که کسب و کارها ساده بودند از تبلیغات جهت جذب مشتری استفاده می‌شد امروزه که تعداد تولیدکنندگان خیلی زیاد شده است پس اهمیت تبلیغات هم چندین برابر شده است، امروزه تقریبا تمام افراد به اهمیت و جایگاه مهم بازاریابی در توسعه کسب و کارها پی برده‌اند و به همین دلیل روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، همان‌طور که از اسم بازاریابی مشخص است بازاریابی یعنی پیدا کردن بازار برای فروش محصول یا خدمت تولیدی توسط تولیدکننده، در واقع بازاریابی یعنی پیدا کردن مشتری برای محصولی که تولید می‌کنیم. یک تولیدکننده باید در حین فعالیتش به حوزه‌های مختلفی توجه داشته باشد یکی از این حوزه‌ها این است که چطور هزینه های تولید را مدیریت کند؟ یکی از حوزه‌های دیگر تولید محصول با کیفیت است یعنی فکر می‌کند که چطور می‌تواند محصول باکیفیتی تولید کند؟ و یک حوزه‌ی بسیار مهم دیگر این است که چطور برای محصول تولیدی‌اش مشتری پیدا کند؟

بازاریابی چیست

بازاریابی چیست

 باید کاملا حواسمان باشد که یک تولیدکننده موفق باید علاوه بر تولید محصول موارد بسیار مهم دیگری را مورد توجه قرار دهد، در واقع تفاوت اصلی تولیدکننده موفق با تولیدکننده ناموفق در همین نکات می‌باشد یک تولیدکننده موفق به نقش بسیار مهم بازاریابی و تبلیغات آگاه است، در دنیای امروز که تولیدکنندگان زیادی وجود دارند رقابت بین تولیدکنندگان زیاد شده است و هر تولیدکننده تلاش می‌کند تا هر طور شده مشتری جذب کند باید بگوییم تولیدکننده‌ای می‌تواند به موفقیت برسد که به بازاریابی اهمیت دهد و تلاش کند تا اصول آن را یاد بگیرد، بازاریابی روش یا مجموعه‌ای از روش‌های است که تولیدکننده از آنها استفاده می‌کند تا مشتری بیشتری به دست آورد.

انواع بازاریابی

انواع بازاریابی

تولیدکنندگان از دو روش برای بازاریابی استفاده می‌کنند، یکی به روش سنتی و یکی به روش دیجیتال. در روش سنتی بازاریابی تولیدکننده از طریق روزنامه‌ها و یا تماس تلفنی اقدام به بازاریابی می‌کند این روش بر پایه انتشار یک‌سری مطالب در روزنامه‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی و بیلبوردها و یا انتقال مطالب از طریق تماس تلفنی است  و در بازاریابی دیجیتال هم تولیدکننده از ابزارهای دیجیتال مختلف استفاده می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

ارتباط بین انسان و وسایل الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است به طوری که در آینده‌ای نزدیک استفاده از این وسایل در تمام فعالیت‌های روزانه انسان نقش زیادی خواهد داشت، بازاریابی دیجیتال نسل جدید بازاریابی است که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی شکل گرفته است و تاثیر بسزایی در جذب مشتری و فروش محصول دارد، در واقع بازاریابی دیجیتال بر پایه استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی مثل رایانه، موبایل، شبکه‌های اجتماعی مختلف، وب‌سایت، ایمیل و… می‌باشد. از مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال این است که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، هر روز به تعداد کاربران دنیای تکنولوژی اضافه می‌شود در نتیجه تبلیغ از این راه می‌تواند باعث شود تا هر روز مشتریان جدیدی داشته باشیم. به طور کلی دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از تلاش‌ها در زمینه‌ی بازاریابی است که با استفاده از اینترنت انجام می‌شود، بازاریابی دیجیتال شامل روش های مختلف از جمله بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بلاگ نویسی و … می‌باشد.

دیجیتال مارکتر کیست

دیجیتال مارکتر کیست

امروزه فضای دیجیتال سرتاسر فرصت و پتانسیل است برای جذب مشتریان و رشد چشمگیر کسب و کارها، اما دستیابی به این موفقیت نیازمند داشتن و دانستن یک‌سری از مهارت‌ها است که به آن‌ها دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود، به عبارتی دیگر دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از روش‌های مختلف است که در دنیای تکنولوژی صورت می‌گیرد تا محصولی به مردم معرفی گردد و به دنبال آن مشتریان زیادی برای محصول پیدا شوند. کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی انجام می‌شوند هم مانند کسب و کارهای قدیمی‌تر نیاز به شخصی دارند تا امور مربوط به بازاریابی شرکت را انجام دهد به شخصی که امور مربوط به بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی را انجام می‌دهد دیجیتال مارکتر یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود.

آموزش بازاریابی برای دیجیتال مارکتینگ

آموزش بازاریابی برای دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از کارهایی است که انجام می‌شود تا یک محصول یا خدمت در دنیای دیجیتال و مجازی بیشتر به مردم معرفی گردد، هر چه هر کدام از کارهایی که باید انجام شود تخصصی‌تر و ماهرانه‌تر انجام شود قطعا بازاریابی ما با موفقیت همراه خواهد بود زمانی تک تک این کارها با حداکثر کارایی انجام می‌شوند که یک مدیر بر کارهای تک تک آنها نظارت داشته باشد یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکتر نقش رهبر و مدیر بازاریابی یک شرکت را برعهده دارد در واقع کارشناس دیجیتال مارکتینگ وظیفه‌ی هماهنگی و ایجاد ارتباط بین تک تک اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ را برعهده دارد، تیم دیجیتال مارکتینگ شامل اعضای زیر می‌باشد اول از همه کارشناس محتوا که کار تولید محتوا عالی و انتشار آن بر روی سایت و همین‌طور کار تولید محتواهای دیداری که اینفوگرافیک نام دارند را انجام می‌دهد و سئوکار حرفه‌ای که کمک می‌کند تا محتواهای ما در صفحات نخست گوگل قرار گیرند و رتبه‌ی خوبی را در گوگل  کسب کنیم و به دنبال آن برند ما مشهور شود و مشتریان زیادی به دست آوریم و بازاریاب شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا برند شرکت ما از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام‌‌، اسنپچت که از معروف ترین شبکه‌های اجتماعی هستند به مشتریان معرفی گردد و  ایمیل مارکتر که کمک می‌کند تا ایمیل ما ابزار قدرتمندی برای ارتباط با مخاطبان شود و باعث می‌شود تا اخبارهای مهمی که در ارتباط با محتواهای تولیدی و تخفیفات و رویدادهای مهم دیگر هستند به راحتی در اختیار کاربران قرار گیرد و همین‌طور شخصی که مسئول روابط عمومی آنلاین است کمک می‌کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی نقد وبررسی آنلاین صورت گیرد و نیز کمک می کند تا از نظرات کاربران با خبر شویم و از انتقادهای سازنده‌ی آن‌ها جهت بهبود و توسعه‌ی کسب و کار خود استفاده کنیم، پس اگر هر کدام از اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهند و هر کدام در حوزه‌ی کاری خود تخصص و مهارت لازم را داشته باشند یک بازاریابی خوبی برای شرکت و برند صورت می گیرد و در ضمن حتما دیجیتال مارکتر حرفه‌ای که تمام مهارت های بازاریابی را به خوبی بلد است نیز باید در تیم حضور داشته باشد تا فعالیت هر کدام از اعضا را کنترل کند، در کل مهارت‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک می‌کنند تا یک شرکت معروف گردد و تبدیل به یک برند شود و در نهایت مشتریان زیادی داشته باشد و به سودآوری بسیار خوبی دست یابد، اگر تمایل دارید از جزییات بسیار مهم دنیای دیجیتال مارکتینگ باخبر شوید می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09217153044 با مشاور کسب و کار دنیای مجازی و دیجیتال در ارتباط باشید.

اشتراک
جواد محمدی
جواد محمدی

مطالب مرتبط

بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

20 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی


اطلاعات بیشتر
راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی


اطلاعات بیشتر
بازاریابی برنامه نویسی اندروید

بازاریابی برنامه نویسی اندروید

17 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی اندروید


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تمامی حقوق برای وب سایت جواد محمدی محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی سایت: وب سایت برتر
    0

    0 تومان

      ✕

      ورود

      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟