جواد محمدیجواد محمدیlogo-javad-mohammadilogo-javad-mohammadi
  • خانه
  • مشاوره
    • مشاوره تخصصی
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاوره توسعه فردی
      • مشاوره تیم سازی
      • مشاروه تبلیغات
      • مشاروه فروش و بازاریابی
  • آموزش
    • آموزش خصوصی سئو
    • آموزش برند سازی شخصی
    • آموزش برند سازی تجاری
    • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • خدمات
    • برند سازی
      • برند سازی تجاری
      • برند سازی شخصی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تبلیغات
    • طراحی سایت
    • پشتیبانی سایت
    • سئو سایت
    • پشتیبانی سئو سایت
  • دانشنامه
  • تماس با ما
    • استخدام
    • درخواست برنامهوبینار، سمینار، کارگاه و لایو
    • دپارتمان ها
      • وبسایت برتر
      • کسب آنلاین
      • طرح ثمین
  • طرح حمایت رایگان از کسب و کار ها
0

0 تومان

✕
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • آموزش بازاریابی
  • آموزش بازاریابی برای طراحی سایت
کارهایی که به موفقیت گرافیست کمک می‌کند
آموزش بازاریابی برای گرافیست‌ها
17 شهریور 1400
کارشناس سئو کیست
آموزش بازاریابی برای سئوکارها
19 شهریور 1400
منتشر شده توسط جواد محمدی در 18 شهریور 1400
آموزش بازاریابی برای طراحان سایت

آموزش بازاریابی برای طراحان سایت

در زمان‌های گذشته کسب و کارها بسیار ساده بودند و معمولا به این صورت بود که فرزندان شغل پدرانشان را دنبال می‌کردند و همین‌طور بازار مشاغل هم ساده بود، چون تعداد مشاغل اندک بودند، رقابت هم کم بود و هر فروشنده‌ای به اندازه‌ی کافی مشتری داشت اما امروزه هم مشاغل به سادگی گذشته نیست و هم اینکه به دلیل افزایش جمعیت و گستردگی کسب و کارها بازارها هم به سادگی گذشته نیستند و یک صاحب کسب و کار باید متوجه باشد که در بازاری با رقابت زیاد مشغول به فعالیت است و باید حتما راه ماندن در بازار رقابتی را بلد باشد، در غیر اینصورت حتما کلاهش پس معرکه خواهد بود و دیر یا زورد باید کسب و کارش را تعطیل کند. اما در مقابل اگر صاحبان کسب و کار از تمام فوت و فن‌های ماندن در بازار به خوبی مطلع باشند آنوقت است که از زمین و آسمان مشتری خواهد آمد. با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی امروزه راه‌های موفقیت در یک کسب و کار بسیار تغییر کرده است و تنها یادگیری نحوه ی انجام دادن یک کار از یک اوستا کافی نیست بلکه اگر ما یک کار را به درست ترین حالت هم ممکن انجام دهیم عوامل بسیار زیاد دیگری وجود دارند که تحت کنترل ما نیستند، به طور مثال اگر ما یک کاری را بهترین شکل ممکن انجام دهیم اما به تبلیغات و بازاریابی توجهی نداشته باشیم و از آن غافل باشیم یک جای کار خواهد لنگید، در واقع در این دوره ی زمانی  با توجه به گسترش کسب و کارها  فقط کار کردن به تنهایی کافی نیست، بلکه باید کاملا آگاه باشیم و با دانش و مهارت رفتار کنیم.

شغل طراحی سایت:

شغل طراحی سایت

طراح سایت شخصی است که با داشتن دانش و خلاقیت و مهارت‌های لازم اقدام به طراحی و تولید وب سایت‌های مختلف می‌کند، یک طراح سایت ابتدا باید ظاهر سایت را ذهن خود تصویرسازی کند و درک کند که وب سایت مورد نظر چگونه کار خواهد کرد سپس به کمک طرح های اولیه طراحی خود را آغاز ‌کند و در نهایت آن طرح را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ پیاده سازی کند و در انتها طرح را به کد تبدیل کند. همان‌طور که می‌دانیم امروزه مردم برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود از اینترنت بسیار استفاده می‌کنند به همین دلیل بستر اینترنت فرصت مناسبی برای ارائه و فروش محصولات و خدمات تولیدکنندگان می‌باشد، پس هر چه راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی افزایش یابد بازار کار طراحان سایت هم به همان نسبت گسترش میابد، به عبارتی دیگر بیشتر سازمان‌ها، شرکت‌ها و تولیدکنندگان کالاها و خدمات دارای وب سایت رسمی هستند و اطلاعات خود را از طریق آن به مردم ارائه می‌دهند و هر چه به سمت آینده پیش می‌رویم تعداد افراد بیشتری مشتاق سفارش وب سایت می‌شوند.

بازریابی چیست:

بازریابی چیست

اصلی ترین عامل عدم موفقیت صاحبان کسب و کار، گمنامی آن‌ها است پس صاحبان کسب و کار خصوصا کسانی که به صورت خوداشتغالی فعالیت می‌کنند باید از طریق بازاریابی محصولشان و خودشان را معرفی کنند. اساس بازاریابی توجه به نیاز مشتری است یعنی باید نیاز مشتری را جست و جو کرد و نسبت به رفع آن نیاز محصولی را تولید کرد و یا خدمتی را انجام داد، یعنی بعد از پیدا کردن نیاز مشتریان باید تبلیغات کنیم تا مشتریان از وجود ما مطلع شوند و بعد از آن اقدام به فروش محصول کنیم اما زمانی که محصول خود را به فروش رساندیم کار بازاریابی ما تمام نشده است بلکه باید در مورد رضایت مشتری از محصول خود اطلاع کسب کنیم تا از این طریق بتوانیم ضعف‌های محصول خود را برطرف کنیم و به عبارتی باید پشتیبان مشتری خود باشیم، پس بازاریابی فقط فروش محصول نیست و اگر شخصی این مسیر را تا نیمه برود و رها کند قطعا به موفقیت نخواهد رسید.

طراح سایت موفق:

طراح سایت موفق

اگر بخواهیم یک طراح سایت موفقی باشیم باید قبل از اینکه شروع به کار طراحی سایت کنیم یک برنامه‌ای داشته باشیم تا از طریق آن بتوانیم مخاطبان هدف را پیدا کنیم و کاری کنیم تا این مخاطبان به مشتریان ما تبدیل شوند به طور مثال باید ببینیم چه محتوایی روی این مخاطبان تاثیرگذار است و سوالات بسیار دیگری هستند که ما باید آن‌ها را از خود بپرسیم و برای آن‌ها پاسخ درستی داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم یک دید کاملا صحیحی از وب سایت و آنچه که باید طراحی کنیم داشته باشیم، یک طراح سایت موفق باید بداند که چطور باید یک سایتی بسازد که ظاهری استاندارد و جذاب داشته باشد مثلا اینکه از عکس‌های جذاب و متناسب با متن استفاده کند و همین طور زمانی که یک طراح سایت، سایتی را طراحی می‌کند باید با دقت کامل و حوصله این کار را انجام دهد تا سایتی منظم و با سازماندهی خوب ایجاد کند و زمانی که کاربران از آن استفاده می‌کنند احساس راحتی کنند و تمام امکانات مورد نیاز کاربران را داشته باشد تا کاربر از آن سایت لذت ببرد و موجب دلزده‌گی کاربر نشود. یک طراح سایت موفق اگر از سوی مشتریان خود با انتقادی مواجه شد باید با اشتیاق از آن انتقادهای سازنده استقبال کند و همواره به دنبال یادگیری و پیشرفت کاری خود باشد، چون از این طریق می‌تواند به ضعف‌های کارش پی ببرد و با اصلاح آن‌ها به رشد بیشتری دست یابد.

بازاریابی برای طراحان سایت:

بازاریابی برای طراحان سایت

یک اصل بسیار مهم برای پیدا کردن مشتری بیشتر توسط یک طراح سایت این است که یک وب سایت داشته باشد و تمام اصول محتوایی و بصری و زیبا نوشتن را در آن رعایت کرده باشد و در کل سایتش دارای گرافیک زیبا و استانداردی باشد چون زمانی که یک مشتری تمایل داشته باشد با ما کار کند اولین چیزی که نسبت به دیدن آن کنجکاو می‌شود وب سایت خود ما است و هنگامی که طراحی سایت ما عالی باشد و تمام نکات در آن رعایت شده باشد مشتری‌ها هم تحت تاثیر کار ما قرار خواهند گرفت، یک نکته‌ی مهم دیگر جهت بازاریابی حفظ پرستیژ کاری خود است و باید به عنوان یک طراح سایت، یک نمونه قرارداد از پیش تعیین شده برای کار با مشتریان خود فراهم کنیم و همین طور با ایجاد پرسشنامه‌هایی مبنی بر اینکه رنگ سایت چگونه باشد، قالب‌ها چگونه باشد، بک گراند چگونه باشد و موارد دیگر می‌توانیم به راحتی از آنچه در ذهن مشتری می‌گذرد باخبر شویم.

آموزش بازاریابی برای طراحان سایت:

آموزش بازاریابی برای طراحان سایت

تا اینجا در مورد شغل طراحی سایت و اهمیت بازاریابی صحبت کردیم و گفتیم یک طراح سایت چگونه می‌تواند به موفقیت برسد و کمی از نکات مهم در مورد بازاریابی برای طراحان سایت را عنوان کردیم، بیاییم کمی بیشتر در مورد راه‌های بازاریابی برای طراحان سایت صحبت کنیم در کنار روش‌هایی که گفته شد باید حتما حواسمان باشد به صورت پیوسته با مشتری خود در ارتباط و تعامل باشیم تا کاملا متوجه شویم که مشتری دقیقا چه چیزی از ما می‌خواهد و درباره مشکلات مشتری صحبت کنیم و مستقیم سراغ فروش نرویم که برای این کار می‌توانیم از ملاقات حضوری یا غیرحضوری مانند تماس تلفنی یا چت در واتساپ یا ایمیل استفاده کنیم یعنی اینکه تلاش کنیم تا با شیوه‌ی صحیح مذاکره کردن با مشتری، نیاز مشتری خود را به درستی درک کنیم، یک عامل بسیار مهم دیگر این است که برای کار خودمان یک برند شخصی داشته باشیم و خودمان و کارمان را از طریق راه‌های مختلف معرفی کنیم به طور مثال باید نمونه کارهای خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، اینستاگرام و… به اشتراک بگذاریم تا مردم با ما و کارمان آشنا شوند، بعد از اینکه با رعایت تمام نکات لازم سایت مورد نیاز مشتری را طراحی کردیم کارمان تمام نشده بلکه باید پشتیبان مشتری هایمان باشیم وحتی می‌توانیم یک خدمت بیشتری به مشتری خود ارائه دهیم تا مشتری احساس نکند که هدف ما فقط به دست آوردن پول بوده است و برای رسیدن به فروش بیشتر و بهتر باید خودمان را جای فردی بگذاریم که قرار است با او معامله کنیم زیرا هدف اصلی در فروش حل مشکلات مشتریان است نه فقط فروش. راه‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که یک طراح سایت می‌تواند با بهره‌گیری از آن‌ها مشتری بیشتری جذب کند، کافی است تنها از آن راه‌ها مطلع شود. اگر شما به تازگی وارد حرفه‌ی طراحی سایت شده‌اید یا اینکه مدتی است در این حرفه مشغول به کار هستید اما تمایل دارید تا مشتری بیشتری به دست آورید، باید از فوت و فن‌های بازاریابی آگاه شوید بدین منظور می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09217153044 با مشاوره کسب و کار با تجربه‌ی ما در زمینه‌ی بازاریابی طراحی سایت در ارتباط باشید.

اشتراک
جواد محمدی
جواد محمدی

مطالب مرتبط

بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

20 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی


اطلاعات بیشتر
راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی


اطلاعات بیشتر
بازاریابی برنامه نویسی اندروید

بازاریابی برنامه نویسی اندروید

17 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی اندروید


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تمامی حقوق برای وب سایت جواد محمدی محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی سایت: وب سایت برتر
    0

    0 تومان

      ✕

      ورود

      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟