جواد محمدیجواد محمدیlogo-javad-mohammadilogo-javad-mohammadi
  • خانه
  • مشاوره
    • مشاوره تخصصی
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاوره توسعه فردی
      • مشاوره تیم سازی
      • مشاروه تبلیغات
      • مشاروه فروش و بازاریابی
  • آموزش
    • آموزش خصوصی سئو
    • آموزش برند سازی شخصی
    • آموزش برند سازی تجاری
    • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • خدمات
    • برند سازی
      • برند سازی تجاری
      • برند سازی شخصی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تبلیغات
    • طراحی سایت
    • پشتیبانی سایت
    • سئو سایت
    • پشتیبانی سئو سایت
  • دانشنامه
  • تماس با ما
    • استخدام
    • درخواست برنامهوبینار، سمینار، کارگاه و لایو
    • دپارتمان ها
      • وبسایت برتر
      • کسب آنلاین
      • طرح ثمین
  • طرح حمایت رایگان از کسب و کار ها
0

0 تومان

✕
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • آموزش بازاریابی
  • آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی
راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق
آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی
18 مهر 1400
آموزش خصوصی سئو در قم
آموزش خصوصی سئو در قم
4 آذر 1402
منتشر شده توسط جواد محمدی در 20 مهر 1400
بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

شاید شما در حال حاضر یک دانشجو باشید، دانشجوی پر تلاش از شما یک سوال دارم آیا تنها وظیفه‌ی شما در دوران دانشجویی فقط درس خواندن است؟ آیا صبح تا شب فقط باید کتاب‌های خود را مطالعه کنید؟ آیا باید همه‌ی تمرکز شما فقط روی کتاب‌هایتان و کسب نمره‌ی خوب باشد؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال‌ها پاسخ درست دهیم باید بگوییم که اگر تمام وقت یک دانشجو فقط صرف مطالعه کتاب‌هایش و کسب نمره عالی شود یک عامل موفقیت بسیار مهم را از دست خواهد داد، به نظر شما چه چیزی را از دست خواهد داد؟ چه چیزی است که به اندازه آموختن مطالب کتاب و کسب نمره‌ی عالی مهم است؟ مخاطبان عزیز من کسب دانش تنها قسمتی از موفقیت ما است و قسمت دیگر بسیار مهم موفقیت کسب مهارت عملی است، اگر فردی هم علم و دانش انجام کاری را داشته باشد و هم آن کار را به صورت عملی تکرار و تمرین کند و تجربه به دست آورد قطعا موفق خواهد بود، در واقع خیلی از آموخته‌ها و دانش‌ها در فرآیند کار عملی و کسب تجربه به دست می‌آیند به طوری که در هیچ کتابی به آن‌ها پرداخته نشده است، چه خوب است اگر شما که دانشجو هستید در کنار آموختن دانش تخصصی در دانشگاه، آن دانش‌ها را در عمل نیز انجام دهید.

نیازها

نیاز های بازاریابی کار دانشجویی

تک تک ما انسان‌ها در زندگی خود نیازهای مختلفی داریم، در واقع بدن و جسم ما یک سری نیازها دارد، روح ما یک سری نیازها دارد و همین‌طور ذهن ما هم نیازهایی دارد که یک انسان سالم باید نیازهای مختلف جسم و روح و ذهن خود را تامین کند، نیازهای جسم و بدن ما  بیشتر مالی و مادی هستند مانند نیاز به غذا، نیاز به پوشاک، نیاز به سرپناه، نیاز به برخی وسایل دیگر، پس دسته‌ی گسترده‌ای از نیازهای ما مالی هستند. خوب قطعا برای پاسخ دادن به این نیازها باید پول پرداخت کنیم چون هیچ چیز رایگان و مجانی در این دنیا وجود ندارد و برای تصاحب و به دست آوردن هر چیز باید هزینه‌ی آن را بپردازیم، تولیدکنندگان کالاها و خدمات مختلفی را تولید می‌کنند و مصرف‌کنندگان هم با پرداخت پول آن محصول را خریداری می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند، پس داشتن پول بسیارمهم است زیرا با پرداخت پول می‌توانیم کالاها و خدماتی که نیاز داریم را بخریم و اگر پول نداشته باشیم زندگی برای ما و اطرافیانمان بسیار سخت خواهد بود.

شغل

شغل بازاریابی کار دانشجویی

همان‌طور که گفتیم برای تامین نیازهایمان باید حتما پول داشته باشیم اما این پول چطور وارد زندگی ما می‌شود؟ افراد در مقابل قبول کردن یک وظیفه‌ی خاص و انجام دادن، آن پول دریافت می‌کنند هر شخصی با توجه به تخصص و مهارتی که دارد وظیفه‌ی خاصی را قبول می‌کند و آن را به نحوه شایسته انجام می‌دهد و در ازای آن مبلغی مشخص دریافت می‌کند که همین وظایف شغل نام دارند، پس راه اصلی تامین نیازها داشتن شغل است.

کار دانشجویی

بازاریابی کار دانشجویی

دانشجویان هم گاهی بنا به دلایلی به پول نیاز دارند و به همین دلیل وظیفه‌ی مشخصی را قبول می‌کنند و با انجام دادن آن وظیفه پول یا دستمزد دریافت می‌کنند، اما همیشه هم هدف دانشجویان از کار کردن به دست آوردن پول نیست بلکه هدفشان کسب تجربه و مهارت در بازار کار است. در هر صورت به فعالیت مشخصی که یک دانشجو در زمان مشخصی انجام می‌دهد کار دانشجویی گفته می‌شود.

اهمیت بازاریابی

اهمیت بازاریابی کار دانشجویی

برای تمام کسب و کارهای مختلف بازاریابی یک اصل بسیار مهم است زیرا جذب مشتری و بازاریابی بخش جدایی‌ناپذیر در هر حرفه است از مغازه‌ها و دستفروش‌ها گرفته تا شرکت‌های معتبر ارائه خدمات همه و همه به بازاریابی نیاز دارند، در هر حرفه و شغلی که مشغول به کار هستیم اگر گمنام نباشیم یعنی اگر بلد باشیم فعالیت خود را برای مردم به نمایش بگذاریم مشتریان ما چند برابر خواهند شد، پس هر صاحب کسب و کاری باید به فکر روش‌هایی باشد تا هنر و توانمندی‌اش را به مردم نشان دهد که این‌ روش‌های مختلف نشان دادن مهارت‌ها بازاریابی نام دارند.

بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

همان‌طور که گفتیم تمام مشاغل برای رسیدن به حداکثر سود و جذب مشتری بیشتر باید از روش‌های مختلف بازاریابی برای محصول خود آگاه باشند تا بتوانند با استفاده از آن روش‌ها درآمد بیشتری داشته باشند، کار دانشجویی هم مانند سایر مشاغل و کسب و کارها نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. می‌دانیم که کار دانشجویی حیطه‌ی مشخصی ندارد و دانشجویان ممکن است کارهای مختلفی را انجام دهند اما شغل بسیار خوب برای دانشجویان انجام کار به صورت فریلنسری یا خوداشتغالی است، شاید بگویید که شغل فریلنسری چه شغلی است؟ زمانی که شما یک تخصص و مهارت خاصی دارید و با انجام دادن آن مهارت کسب درآمد می‌کنید بدون اینکه کارفرمای مشخصی داشته باشید و در محل مشخصی هم حضور داشته باشید و ساعت کار کردن را هم خود شما مشخص می‌کنید این شغل یک شغل فریلنسری یا خوداشتغالی می‌باشد. دانشجویان هم می‌توانند با انجام یک کاری که در آن تخصص و مهارت دارند به صورت فریلنسر یا خوداشتغال به فعالیت بپردازند و کسب درآمدکنند، اگر شما هم یک دانشجو هستید و دوست دارید درآمد داشته باشید اما کار پیدا نمی‌کنید می‌توانید مهارت و تخصص درونتان را پیدا کنید و برای خود یک فریلنسر موفق شوید، اما قدم بسیار مهم در افزایش درآمد دانشجوی فریلنسر بازاریابی و تبلیغات می‌باشد پس چه خوب است اگر دانشجویان هم از راه‌ها و روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات با خبر باشند.

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی

آموزش بازاریابی کار دانشجویی

اول از همه یک دانشجوی فریلنسر باید با توجه به مهارت و تخصصی که دارد بازار هدفش را مشخص کند یعنی باید با توجه به خدمت یا محصولی که تولید می‌کند تشخیص دهد که این محصول یا خدمت تولیدی به درد چه گروهی از مردم می‌خورد، بعد از آن باید برای خودش یک وب‌سایت شخصی یا یک وبلاگ داشته باشد تا نمونه‌کارهای مختلفش را در آنجا به اشتراک بگذارد یا حداقل از رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام یا فیس‌بوک برای اشتراک‌گذاری نمونه‌کارهایش استفاده کند و همچنان که نمونه‌کارهایش را به نمایش می‌گذارد باید با مخاطبان خودش ارتباط بگیرد و از مخاطبانش بخواهد که نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشان را بیان کنند و از تک تک این نظرات برای بهبود و رشد و ارتقای خودش استفاده کند، مهارت خوب گوش دادن را بلد باشد و دقیق باشد تا به درستی درک کند مشتری از او چه می‌خواهد، دانشجوی فریلنسر باید محصول یا خدمت با کیفیت و ارزشمندی را به مشتری خود تحویل دهد چون مشتری دوست دارد تا محصول با کیفیتی را دریافت کند، در صورتی که مشتری تجربه‌ی ارزشمندی از محصول شما کسب کند دوباره نیز به شما مراجعه خواهد کرد. در کنار این‌ها شمایی که یک دانشجوی فریلنسر هستید و کار دانشجویی با درآمد خوب را انجام می‌دهید می‌توانید مهارت و تخصص خود را به صورت یک فایل صوتی، تصویری و یا متنی درآورید و در وبلاگ خود به فروش برسانید، حتی می‌توانید کتاب‌های الکترونیک تولید کنید و با فروش آنها کسب درآمد کنید، یا اینکه می‌توانید در حوزه‌ی تخصص و مهارت خود دوره‌ها و کلاسهایی را به صورت حضوری یا آنلاین برگزار کنید، دانشجوی فعال عزیز اگر دوست دارید تا با روش‌های مختلف بازاریابی برای محصول یا خدمت تولیدی خود باخبر شوید و یا اگر دنبال کار هستید و کاری پیدا نمی‌کنید و نمی‌دانید که چطور می‌توانید در تخصص خود یک فریلنسر شوید و درآمد داشته باشید، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09217153044با مشاور بازاریابی و کسب و کار ما در ارتباط باشید.  

اشتراک
جواد محمدی
جواد محمدی

مطالب مرتبط

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی


اطلاعات بیشتر
بازاریابی برنامه نویسی اندروید

بازاریابی برنامه نویسی اندروید

17 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی اندروید


اطلاعات بیشتر
کسب درآمد بازاریابی برنامه نویسیios

کسب درآمد بازاریابی برنامه نویسیios

10 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی IOS


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تمامی حقوق برای وب سایت جواد محمدی محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی سایت: وب سایت برتر
    0

    0 تومان

      ✕

      ورود

      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟