اینجانب جواد محمدی متعهد میشوم که در صورت عدم تأیید آموزشها و مشاورههای ارائه شده توسط من، مسئولیت کامل کار خود را بر عهده گرفته و نسبت به جبران زمان و سرمایهگذاری شما عزیزان اقدام نمایم.
در آموزش خصوصی سئو در کهگیلویه و بویراحمد که مباحث توسط مشاور جواد محمدی برای شما سرفصلبندی شده است، فارغ از محل حضور شما، به آموزشهای کاربردی پرداختهایم که در ادامه به یکی از مباحث این دوره جهت آشنایی بیشتر شما با دوره آموزشی سئو پرداختیم.
لازم به ذکر است در کلاسهای آموزش خصوصی سئو مشاور جواد محمدی، با تضمین کاربردی بودن موارد آموزشی برای شما و ضمانت بازگشت وجه خود اقدام به ثبت نام خواهید کرد.
در این مقاله قصد داریم به گوشهایی از مباحث دوره آموزشی سئو بپردازیم تا با بخشی از عناوین این دوره آشنا شوید :
احتمالا در مواردی که دیده یا خواندهاید مبحث سئوی محلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
سئوی محلی فرایند تلاش برای نشان دادن کسب و کار شما در «بستر محلی» میباشد که از بسیاری از اصول سئو سنتی پیروی میکند و سایتهای کاربردی با محتوای با کیفیت که در لینکهای نتایج جستجو منجر به ورودی در سایت شما میشوند و مورد پسند قرار گرفتهاند را به شما آموزش میدهد.
به زبان خودمانی و روان سئوی محلی با عباراتی مثل همین مقاله با در نظر گرفتن شهر یا محله یا منطقه در نتایج ظاهر می شود.
در این جا، چند نکته اضافی وجود دارد. برای مثال، ایده خوبی است که یک حساب Google My Business ایجاد کنید. این کار رایگان است و به شما امکان را میدهد تا کسب و کار خود را به طور کامل برای Google توصیف کنید و محل دقیق کسب کارتان را در نقشه google map وارد کنید. این امر به نوعی علاوه بر اینکه به کاربر کمک می کند شما را به راحتی پیدا کند، به تایید کسب و کار شما در گوگل و اعتباری که به آن می دهد کمک شایانی خواهد کرد. با این کار به کسب و کار شما در جستجوهای محلی توجه بیشتری از سمت کاربران میشود که ورودی شما را تضمین میکند و ممکن است به احتمال زیاد باعث افزایش رتبه شما شود.
زمانی که مراحل بهینه سازی وبسایت برای موتور جستوجو گوگل را شروع کرده اید، باید علاوه بر این که بر روی محتوا و ظاهر وبسایت خود کار کنید، باید تأثیر بررسیهای محلی را در نظر بگیرید. زمانی که کسب و کار خود را داخل گوگل ثبت می کنید در نظر داشته باشید که بررسیهای Google Reviews و سایر پلتفرمها (مانند Yelp) را از قلم نیاندازید. امار این پلتفرم ها و نظرات کاربران در مورد شما هنگام محاسبه ورودیهای نتایج جستجوهای محلی به سایت شما به شدت مورد توجه قرار میگیرند. همانطور که ممکن است تصور کنید، کسب و کارهایی که ورودیها و بازدیدهای زیادی دارند، نسبت به کسب و کارهایی که در بخش سئوی محلی خود کار نکردهاند بازدید و ورودیهای کمتری دارند. حتما در نظر داشته باشید که محتواهایی با عناوین و کاربردهای سئو محلی زیادی بنویسید. شما میخواهید گوگل کسب و کار شما را با یک منطقه خاص مرتبط کند. پس حتما با ایجاد محتواهایی در این راستا این را به گوگل و کاربرها اطلاع رسانی کنید.
حتی پیشنهاد میکنیم فراتر از آن، با تلاش برای پاسخ دادن به سوالات رایج کاربران تا حد امکان واضح و مختصر، افزایش قابلیت اعتماد محتوای خود را بالا ببرید و با کمک لینکهای ورودی، شانس موفقیت خود را افزایش دهید. از آنجایی که گوگل در نحوه انتخاب پاسخهای غنی کمی غیرقابل پیش بینی است، ممکن است برای موفقیت در این زمینه نیاز به آزمایش داشته باشید.
پس بهترین انتخاب پیمودن مسیری است در کنار ما تا تجربیات ما برای شما نتایج مفیدی را به همراه بیاورد.
در این مقاله شما صرفا با بخشی از سرفصل سئو محلی و تاثیرات آن در جذب مخاطب برای وبسایت و بالا بردن آمار بازدید آشنا شدید.
در دوره آموزشی خصوصی سئو به طور مفصل به این مبحث پرداخته شده است و تمامی نکات و مواردی که برای پیاده سازی سئو محلی در وبسایتتان به آن نیاز دارید به طور کامل در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد.
معرفی یاسوج
شهرستانهای یاسوج
شهرستان باشت ، شهرستان بویراحمد ، شهرستان بهمئی ، شهرستان چرام ، شهرستان دنا ، شهرستان کهگیلویه ، شهرستان گچساران ، شهرستان لنده
شهرهای یاسوج
باشت ، پاتاوه ، چرام ، چیتاب ، دهدشت ، دوگنبدان ، دیشموک ، سوق ، سیسخت ، قلعه رئیسی ، گراب سفلی ، لنده ، لیکک ، مارگون ، یاسوج