آموزش خصوصی سئو در مرکزی

اینجانب جواد محمدی متعهد می‌شوم که در صورت عدم تأیید آموزش‌ها و مشاوره‌های ارائه شده توسط من، مسئولیت کامل کار خود را بر عهده گرفته و نسبت به جبران زمان و سرمایه‌گذاری شما عزیزان اقدام نمایم.

آموزش خصوصی سئو در مرکزی در مبحث ساختاری و ظاهر وبسایت

آموزش خصوصی سئو در مرکزی

آموزش خصوصی سئو در مرکزی و بهینه سازی ظاهر

در این مقاله از سری مقالات آموزش خصوصی سئو خاطر نشان می‌شویم که مباحث به صورت گسترده در کلاس‌های آموزش خصوصی سئو به شما آموزش داده می‌شود و در اینجا برای آشنایی شما با مفاهیم در کنارتان هستیم. یک واقعیت این است که اگر شما هم مانند اکثر کسب و کارها هستید، هدف نهایی شما داشتن رتبه‌بندی در SERP نیست، بلکه جذب ترافیک و توجه مثبت افرادی است که با ورود به وبسایت یا فروشگاه شما، در نهایت از شما خدمات می گیرند یا خرید انجام می‌دهند.

بر این اساس، باید به بهینه‌سازی ظاهر خود در SERP فکر کنید، پس حتما به ادامه توجه کنید و سعی کنید این کار را انجام دهید:

  • برچسب های عنوان

 برچسب‌های عنوان با هر صفحه از وب‌سایت شما مرتبط هستند و در بالای ورودی‌های SERP ارگانیک شما به رنگ آبی ظاهر می‌شوند. اینها اغلب مسئول ایجاد اولین برداشت بازدیدکنندگان بالقوه هستند، بنابراین باید بازتاب دقیقی از محتوای صفحه ارائه دهند. آنها همچنین باید دعوت کننده باشند و کاربر را به انجام عمل دعوت کنند بدون اینکه باعث مزاحمت شوند. چیزی مانند «همه آنچه می‌خواستید درباره SERP بدانید» بهتر از چیزی خسته‌کننده مانند «اطلاعات SERP» می‌باشد، و یا هرزنامه‌ای مثل «اکنون برای محتوای SERP اینجا کلیک کنید!» است. برچسب عنوان باید 70 کاراکتر یا کمتر باشد.

  • توضیحات متا

 توضیحات متا نیز با هر صفحه از وب سایت شما مرتبط است و در زیر برچسب عنوان در ورودی‌های SERP شما نمایش داده می شود و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند تا ایده و خلاصه‌ایی از صفحه خود را بیان کنید، و اغلب به عنوان یک فراخوان برای اقدام (CTA) گفته می‌شوند. توضیحات متا باید 140-160 کاراکتر باشد. از نظر فنی می‌توانید از این حد فراتر بروید، اما Google ورودی شما را به 160 کاراکتر کاهش می‌دهد.

  • URL ها 

شما همچنین باید ماهیت URL صفحه خود را در نظر بگیرید ، اگرچه اغلب نه به عنوان اصلی واجب و ضروری، ولی به عنوان ملاحظات ثانویه است و چیزی نیست که هر کاربر موتور جستجو بلافاصله متوجه آن شود. URL شما باید کوتاه و مختصر باشد و کلمات واضحی داشته باشد که محتوای صفحه را توصیف کند و بهتر است تمام آنها به یک زبان باشند.

حتما پیش نمایش ورودی SERP خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییراتی را برای زیباتر کردن ظاهر و مفهوم و رفع نیاز کاربر انجام دهید.‌

معرفی مرکزی

معرفی اراک

شهرستان‌های اراک
شهرستان آشتیان ، شهرستان اراک ، شهرستان تفرش ، شهرستان خمین ، شهرستان خنداب ، شهرستان دلیجان ، شهرستان زرندیه ، شهرستان ساوه ، شهرستان شازند ، شهرستان کمیجان ، شهرستان فراهان ، شهرستان محلات

شهرهای اراک
آستانه (مرکزی) ، آشتیان ، آوه ، اراک ، (اناج)پرندک ، تفرش ، توره ، جاورسیان ، خشکرود (زرندیه) ، خمین ، خنداب ، خنجین ، داوودآباد ، دلیجان (مرکزی) ، رازقان ، زاویه (استان مرکزی) ، ساروق ، ساوه ، شازند ، شهباز (شهر) ، غرق‌آباد ، فرمهین ، قورچی‌باشی (شهر) ، کارچان (اراک) ، کمیجان ، مأمونیه ، مهاجران (مرکزی) ، میلاجرد ، نراق ، نوبران ، نیم‌ور ، هندودر