جواد محمدیجواد محمدیlogo-javad-mohammadilogo-javad-mohammadi
  • خانه
  • مشاوره
    • مشاوره تخصصی
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاوره توسعه فردی
      • مشاوره تیم سازی
      • مشاروه تبلیغات
      • مشاروه فروش و بازاریابی
  • آموزش
    • آموزش خصوصی سئو
    • آموزش برند سازی شخصی
    • آموزش برند سازی تجاری
    • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • خدمات
    • برند سازی
      • برند سازی تجاری
      • برند سازی شخصی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تبلیغات
    • طراحی سایت
    • پشتیبانی سایت
    • سئو سایت
    • پشتیبانی سئو سایت
  • دانشنامه
  • تماس با ما
    • استخدام
    • درخواست برنامهوبینار، سمینار، کارگاه و لایو
    • دپارتمان ها
      • وبسایت برتر
      • کسب آنلاین
      • طرح ثمین
  • طرح حمایت رایگان از کسب و کار ها
0

0 تومان

✕
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • آموزش بازاریابی
  • آموزش بازاریابی خصوصی
بازاریابی چیست
آموزش بازاریابی برای دیجیتال مارکتینگ
14 شهریور 1400
مشاور کیست
مشاور خصوصی کسب و کار
16 شهریور 1400
منتشر شده توسط جواد محمدی در 15 شهریور 1400
آموزش بازاریابی خصوصی

به نظر شما دلیل موفقیت عده‌ای از مردم چیست؟ آیا به این دلیل است که خداوند عقل بیشتری به آن‌ها داده است؟ آیا آن‌ها قدرت جسمی بیشتری دارند؟ آیا آن‌ها ثروت بیشتری دارند؟ آیا به راستی خون آن‌ها از خون بقیه مردم قرمزتر است؟ قطعا آن‌ها هیچ برتری بر سایر مردم ندارند تنها تفاوت بین افراد موفق و افراد معمولی این است که افراد موفق آموزش‌هایی را در حوزه‌‌های مختلف کسب کرده‌اند و از راه‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت باخبر شده‌اند که دیگران از آن‌ها اطلاعی ندارند، در واقع با یادگیری و آموزش ذهنشان را توانمند می‌ کنند و تصمیم‌های درستی می‌گیرند. صاحب کسب و کاری که در حیطه‌ی شغلش به موفقیت‌های بسیاری رسیده است به این دلیل است که یک سری چیزهایی می‌داند که سایر رقبایش از دانستن آن‌ها محروم هستند، یکی از هزاران راه برای موفقیت در یک کسب و کار بازاریابی است در واقع بازاریابی حکم یک میانبر را دارد که صاحب کسب و کار را سریعتر و زودتر و راحت‌تر به هدفش که جذب مشتری بیشتر و سود بیشتر است می‌رساند، هر شغلی در هر مرحله‌ای بازاریابی خاص خودش را دارد مثلا گاهی اوقات اگر به صورت اینترنتی و آنلاین بازاریابی شود کارآمدتر خواهد بود و گاهی اگر به صورت زنجیره‌ای بازاریابی شود بهتر است و یا در مواقعی دیگر اگر بازاریابی محتوایی صورت گیرد خیلی کارآمدتر خواهد بود و حتی گاهی ممکن است بازاریابی تلفنی بهتر جواب دهد، گاهی چندین روش در کنار هم بهتر جواب می دهند، در هر صورت بازاریابی یک راه عالی برای موفقیت یک کسب و کار می باشد.

هدف اصلی تولیدکنندگان

هدف اصلی تولیدکنندگان

یک تولیدکننده یا صاحب کسب و کار شخصی است که یک کالای مشخص یا خدمت مشخصی را تولید می‌کند و آن کالا یا خدمت را به دست مصرف کنندگان مختلف می‌رساند و مصرف کنندگان هم با مصرف آن کالاها یا خدمات نیازهایشان را تامین می‌کنند، قطعا برای آنکه کالا یا خدمتی تولید شود باید یک سری هزینه‌هایی پرداخت شود یعنی تولیدکنندگان باید حتما در فرآیند تولید یک سری هزینه‌هایی را متقبل شوند به همین دلیل هیچ تولیدکننده‌ای تمایل ندارد که محصول تولیدی اش را رایگان و مجانی به مردم بدهد. در واقع تولیدکنندگان از تولید کالاها و خدمات مختلف یک هدف اصلی دارند و آن کسب سود می‌باشد، به این صورت که تولیدکننده محصولی را تولید می‌کند تا مصرف کنندگان آن محصول را به قیمت مشخصی خریداری کنند و به یک سودآوری مشخصی دست یابد.

مشتریان بیشتر عامل اصلی سود بیشتر تولیدکنندگان

هر چه برای محصول تولیدی یک تولیدکننده مشتری بیشتری وجود داشته باشد قطعا تولیدکننده به سود بیشتری دست می‌یابد، اما چطور تولیدکننده می‌تواند مشتریان بیشتری داشته باشد؟ یک راه بسیار عالی که تولیدکنندگان می‌توانند از آن برای جذب مشتری بیشتر استفاده کننده بازاریابی می‌باشد، ‌بازاریابی یا مارکتینگ عبارت است از یک استراتژی که توسط یک صاحب کسب و کار به منظور برقراری ارتباط با مشتریان مختلف استفاده می‌شود، بازاریابی باعث می‌شود تا مشتریان از ویژگی‌های مختلف محصولات و خدمات تولیدی تولیدکنندگان با خبر شوند، به طور مثال اگر شما بهترین طراح سایت باشید اما هیچ فردی از این مهارت شما اطلاع نداشته باشد آیا مشتری خواهید داشت؟ قطعا هیچ فردی برای طراحی و ساخت سایت به شما مراجعه نخواهد کرد چون آنها از وجود شخص شما که مشغول به انجام کار طراحی سایت هستید اصلا اطلاعی ندارند، اما اگر شما به خوبی اطلاع رسانی کرده باشید و خودتان را و مهارتتان را معرفی کرده باشید هر روز مشتریان شما بیشتر خواهد شد و به دنبال آ‌ن درآمدتان بیشتر می‌شود. پس بازاریابی که همان شناساندن و معرفی مهارتمان و کارمان و یا محصولی که تولید می‌کنیم است می‌تواند کاری کند تا درآمدمان بیشتر شود.

اهمیت بازاریابی برای صاحبان کسب و کار

اهمیت بازاریابی برای صاحبان کسب و کار

در دنیای امروز که تولیدکنندگان زیادی وجود دارند رقابت بین تولیدکنندگان بر سر فروش محصولات بسیار زیاد است در این شرایط تولیدکننده ای موفق خواهد شد به سود بیشتری دست یابد که با اصول بازاریابی و روش‌های آن آشنا باشد و به درستی از آن روش‌ها استفاده کند، پس بازاریابی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در سودآوری برای صاحبان کسب و کار دارد و یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت کسب و کارها است.

اصل مهم در بازاریابی

تمام صاحبان کسب و کار چه صاحب کسب و کار کوچک و چه صاحب کسب و کار بزرگ باید به مهمترین اصل در بازاریابی توجه داشته باشند، شاید بپرسید خوب مهمترین اصل در بازاریابی چیست؟ باید بگوییم مهمترین اصل در بازاریابی این است که بدانیم در دنیای امروز که تولیدکنندگان زیاد هستند قدرت در دست مشتریان است پس باید به خواسته‌های مشتری توجه داشته باشیم، یعنی باید به خواسته‌ها و نیازهایی که مشتریان دارند توجه داشته باشیم و درک کنیم نیاز اصلی مشتری چیست، فرقی نمی‌کند که شما تولیدکننده یک کالای خاص باشید و یک کالا را به دست مشتری برسانید یا اینکه یک خدمتی را به مشتری ارائه دهید در هر صورت باید نیاز اصلی مخاطب که همان مشتری است را در نظر بگیرید و به آن نیاز مشتری پاسخ دهید.

آموزش بازاریابی خصوصی

آموزش بازاریابی خصوصی

پس همانطور که گفتیم مهمترین اصل در بازاریابی درک نیازهای مشتری و پاسخ به آن نیازها است، قبل از هر چیز باید به خواسته‌های مشتری احترام بگذاریم برای اینکه بتوانیم به نیازهای مشتری احترام بگذاریم باید خودمان را در جایگاه مشتریان قرار دهیم و کسب و کار خود را به چالش بکشیم، همین‌طور به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشیم و با آنها به خوبی گفتگو کنیم تا بهتر بتوانیم نیاز مشتری خود را بشناسیم و درک کنیم، وقتی نیاز مشتریان خود را شناختیم باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به نیازهای آنها پاسخ دهیم به اینصورت که تلاش کنیم تا محصولی را به او پیشنهاد دهیم که نیازش را برآورده کند بدین منظور باید ارتباط موثر و خوبی با مشتریان برقرار کنیم و خوب گوش دادن را بلد باشیم و دقیق باشیم تا به درستی درک کنیم مشتری از ما چه می‌خواهد، در ضمن صبور باشیم و انتقاد پذیر  تا نقاط ضعف خود را بتوانیم پیدا کنیم و آن‌ها را توسعه ببخشیم به عبارتی برای مشتری خود حکم یک مشاور خوب را داشته باشیم، اصل بسیار مهم دیگر این است که باید محصول با کیفیت و ارزشمندی را به مشتری خود تحویل دهیم چون مشتری دوست دارد تا محصول با کیفیتی را دریافت کند، در صورتی که مشتری تجربه‌ی ارزشمندی از محصول ما کسب کند دوباره نیز به ما مراجعه خواهد کرد. اصل مهم دیگر این است که ما باید محصول و خدمت تولیدی خود را به روش‌های مختلف به مصرف کنندگان معرفی کنیم زیرا اگر ما بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را هم تولید کنیم اما هیچ فردی از محصول ما باخبر نباشد قطعا هیچ مشتری نخواهیم داشت پس هر شغلی که داریم برای مطرح کردن خودمان می‌توانیم از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و محبوب مانند توییتر، اینستاگرام و… نمونه کارهایمان را منتشر کنیم حتی می‌توانیم برای کار خودمان اسم و برندی را بسازیم و یا اینکه می‌توانیم برای خودمان یک وب سایت جذاب داشته باشیم و نمونه کارهایمان را در آن به اشتراک بگذاریم، تمام این مواردی که گفته شد اصول کلی برای تمام کسب و کارها هستند اما باید بدانیم که هر کسب و کاری روش‌های مختلف بسیار زیادی برای بازاریابی و جذب مشتری دارد که مختص همان کسب و کار است و اگر هر صاحب  کسب و کار از آن‌ها مطلع باشد می‌تواند به موفقیت در کسب و کارش دست یابد، در صورتی که شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و دوست دارید تا با روش‌های مختلف بازاریابی برای محصول تولیدی خود باخبر شوید می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09217153044با مشاور بازاریابی و کسب و کار ما در ارتباط باشید.

اشتراک
جواد محمدی
جواد محمدی

مطالب مرتبط

بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

20 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی


اطلاعات بیشتر
راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی


اطلاعات بیشتر
بازاریابی برنامه نویسی اندروید

بازاریابی برنامه نویسی اندروید

17 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی اندروید


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تمامی حقوق برای وب سایت جواد محمدی محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی سایت: وب سایت برتر
    0

    0 تومان

      ✕

      ورود

      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟