آموزش خصوصی سئو در لرستان

اینجانب جواد محمدی متعهد می‌شوم که در صورت عدم تأیید آموزش‌ها و مشاوره‌های ارائه شده توسط من، مسئولیت کامل کار خود را بر عهده گرفته و نسبت به جبران زمان و سرمایه‌گذاری شما عزیزان اقدام نمایم.

آموزش خصوصی سئو در لرستان عنصری در SERP

آموزش خصوصی سئو در لرستان

در آموزش خصوصی سئو در لرستان به عناصر اصلی SERP ها پرداختیم

این نکته که در این آموزش‌های خصوصی سئو شما می‌توانید فارغ از محل زندگی خود به صورت آنلاین به ارتقا و پیشرفت خود بپردازید، این از نکاتی است که لازم به یادآوری می‌باشد.

در این راستا به مباحث جامعی پرداخته‌ایم که با همراهی این مقاله به یک مورد مفهومی خواهید رسید.

SERP ها

SERP ها شامل دو نوع ورودی اصلی هستند: ورودی‌های ارگانیک و ورودی‌های حمایت شده به معنی آگهی‌ها و تبلیغات که با عنوان ورودی های حمایت شده از آنها نام می‌بریم.

  • ورودی‌های ارگانیک:

پیوندها و  بخش‌هایی از محتوا هستند که  درنتایج جستجو به کاربر نشان داده می‌شوند، در این نتایج احتمال مرتبط بودن نتایج با خواسته های مورد جستجوی کاربر زیاد است. این ورودی‌ها ممکن است به سؤال کاربر پاسخ دهند و نمونه‌ای از آنچه کاربر در جستجوی آن است باشند، یا ممکن است موضوعی مرتبط را پوشش دهند. در اینجا، کار موتور جستجو انتخاب به صورت انتخابی از بین نتایجی است که بیشترین شانس را برای رضایت کاربر دارند، تا حتی موتور جستجویی مثل گوگل هم برایش مهم است نتایجی نمایش دهد که باعث رضایت کاربر شود و دوباره از موتور جستجو استفاده کند.

  • ورودی های حمایت شده:

تبلیغاتی هستند که به این دلیل نمایش داده می‌شوند که یک شرکت، فرد یا سازمان برای آنها هزینه پرداخت کرده است. این یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد موتورهای جستجو مانند گوگل است. میلیون ها نفر هر روز SERP‌ها را مرور می کنند، بنابراین SERP‌ها بسیار شبیه یک روزنامه یا مجله عمل می‌کنند. تبلیغ کنندگان می‌توانند برای جلب توجه خوانندگان پول بپردازند و تبلیغات گسترده انجام دهند. این تبلیغات به جای ایستا به صورت پویا ارائه می شوند، به این معنی که محتوا می‌تواند در طول روز و در پاسخ به کاربران مختلف تغییر کند.

آموزش خصوصی سئو در لرستان با آناتومی یک SERP (2020)

SERP‌های مدرن انواع مختلفی از نتایج را ارائه می‌دهند که همه در یک صفحه ارائه شده‌اند. بسته به آنچه جستجو می‌کنید و نوع عبارتی که استفاده می‌کنید، ممکن است نتایج کاملاً متفاوتی دریافت کنید.

به ذکر برخی از رایج‌ترین انواع ورودی‌هایی که در یک SERP معمولی Google پیدا می‌کنید میپردازیم:

  • تبلیغات گوگل (بالا و پایین)

در بالا و پایین صفحه، تعداد انگشت شماری از نتایج با نمایش «تبلیغ» در گوشه سمت چپ بالای هر ورودی مشخص می‌شود تا آنها را به عنوان حامی مالی مشخص کنند، که در صفحات انگلیسی با نوشتن حروف Ad به معنی ادورز آورده شده. این تبلیغات برای جذب کلیک طراحی شده‌اند و توسط تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند برای جستجوی خاص (یا چیزی بسیار شبیه به آن) در نتایج ظاهر شوند، هزینه پرداخت می‌کنند. توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل لزوما برای هر پرس و جو در  نتایج آورده نمی شوند.

  • تبلیغات محصول

 اگر نوع خاصی از محصول را جستجو می‌کنید، مانند «دوچرخه‌های جدید»، ممکن است متوجه نوع متفاوتی از آگهی‌ها شوید، تبلیغی که محصول مورد جستجو را با یک تصویر برجسته می‌کند و نمایش می‌دهند. قالب بندی این تبلیغات محصول می تواند متفاوت باشد، اما به طور معمول، شبکه‌ای از تصاویر تبلیغات محصول را می‌بینید که هر کدام محصول متفاوتی را با تصویر متفاوت و قیمت تعیین شده در نظر کاربر برجسته می‌کنند. اگر روی آنها کلیک کنید، مستقیماً به صفحه محصول مربوطه در وب سایت یک شرکت هدایت می‌شوید. تبلیغ‌کنندگان در اینجا می‌توانند چندین«کمپین‌ خرید هوشمند» ایجاد کنند تا کاربران را به سمت خرید‌کردن راهنمایی کنند، اما به عنوان یک کاربر معمولی، شما درSERP، تنها چیزی که می‌بینید تبلیغات موجود است.

  • بخش های پرسش و پاسخ مستقیم

اگر در جست و جویی از گوگل سوالی بپرسید، موتور جستجو تمام تلاش خود را برای ارائه پاسخ مستقیم برای شما بکار می گیرد. برای مثال، اگر بنویسید “اولین رئیس جمهور آمریکا کی بود؟” کادری را بلافاصله در زیر نوار جستجو خواهید دید که با پاسخ پر شده است: «جورج واشنگتن»، همراه با یک تصویر، و پس از آن در پایین‌تر، نتایج جستجوی ارگانیک را خواهید دید.

  • پاسخ های مختصر مفید و پاسخ‌های گسترده

در کل هدف پاسخ‌های کوتاه و گسترده هم سعی براین دارند مستقیماً به سؤالات کاربر پاسخ دهند، اما اطلاعات کامل تری را ارائه می دهند و بنابراین برای سؤالاتی که پاسخ مختصری ندارند مناسب تر هستند. اینها اغلب به شکل یک پاسخ بلند پاراگراف (حداکثر چند جمله) با بخش‌های کلیدی پررنگ برای تأکید در نتایج نشان داده میشوند، که این پاسخ ها هم نسبت به نتایج جستجوی ارگانیک مقدم هستند، اما به یک صفحه خاص از وبسایت اشاره دارند. به عنوان مثال، اگر «چه چیزی دایناسورها را کشته است» را جستجو کنید، یک پاسخ گسترده دریافت خواهید کرد: « شواهد نشان می‌دهد که برخورد یک سیارک مقصر اصلی بوده استفوران‌های آتشفشانی که باعث تغییرات آب و هوایی در مقیاس بزرگ شده‌اند، همراه با تغییرات تدریجی‌تر در آب و هوای زمین که در طی میلیون‌ها سال رخ داده است، ممکن است دخیل باشند. » با پیوندی به صفحه موزه تاریخ ملی در مورد این موضوع.

منبع: گوگل

در این مقاله تنها به بخشی از موارد مفهومی برای شناخت شما از مباحث آموزش خصوصی سئو در مجموعه ما اشاره شد، پس حتما با ما در ارتباط باشید و به روز بمانید.

معرفی لرستان

معرفی خرم‌آباد

شهرستان‌های خرم‌آباد
شهرستان ازنا ، شهرستان الیگودرز ، شهرستان بروجرد ، شهرستان پل‌دختر ، شهرستان خرم‌آباد ، شهرستان دورود ، شهرستان چگنی ، شهرستان دلفان ، شهرستان سلسله ، شهرستان کوهدشت

شهرهای خرم‌آباد
ازنا ، اشترینان ، الشتر ، الیگودرز ، بروجرد ، پل‌دختر ، چالانچولان ، چغلوندی ، چقابل ، خرم‌آباد ، درب گنبد ، دورود ، زاغه ، سپیددشت ، سراب‌دوره ، شول‌آباد ، فیروزآباد ، کونانی ، کوهدشت ، گراب ، معمولان ، مومن‌آباد ، نورآباد ، ویسیان