جواد محمدیجواد محمدیlogo-javad-mohammadilogo-javad-mohammadi
  • خانه
  • مشاوره
    • مشاوره تخصصی
    • مشاوره کسب و کار
      • مشاوره توسعه فردی
      • مشاوره تیم سازی
      • مشاروه تبلیغات
      • مشاروه فروش و بازاریابی
  • آموزش
    • آموزش خصوصی سئو
    • آموزش برند سازی شخصی
    • آموزش برند سازی تجاری
    • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • خدمات
    • برند سازی
      • برند سازی تجاری
      • برند سازی شخصی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تبلیغات
    • طراحی سایت
    • پشتیبانی سایت
    • سئو سایت
    • پشتیبانی سئو سایت
  • دانشنامه
  • تماس با ما
    • استخدام
    • درخواست برنامهوبینار، سمینار، کارگاه و لایو
    • دپارتمان ها
      • وبسایت برتر
      • کسب آنلاین
      • طرح ثمین
  • طرح حمایت رایگان از کسب و کار ها
0

0 تومان

✕
  • صفحه نخست
  • مقالات
  • آموزش بازاریابی
  • آموزش بازاریابی استارتاپ
آموزش بازاریابی برای عکاسی
آموزش بازاریابی برای عکاسی
10 شهریور 1400
عامل موفقیت یک وبلاگ‌نویس
آموزش بازاریابی برای نویسنده وبلاگ
12 شهریور 1400
منتشر شده توسط جواد محمدی در 11 شهریور 1400
آموزش بازاریابی برای استارتاپ

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید چگونه اقتصاد یک کشور می‌تواند رشد کند؟ چگونه اقتصاد یک کشور می‌تواند متحول و شکوفا شود؟ اینکه چگونه اقتصاد یک کشور می‌تواند رشد کند به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که صحبت کردن در مورد آن‌ها شاید به اندازه‌ی نوشتن ده‌ها مقاله زمان نیاز داشته باشد اما باید بگوییم یک عاملی که به شکوفایی اقتصاد یک کشور کمک می‌کند استارتاپ‌ها هستند که هنوز نوپا می‌باشند، اما چرا استارتاپ‌ها به رشد اقتصاد یک کشور کمک می‌کنند؟ چون در شکل‌گیری و ایجاد یک استارتاپ ایده‌های خاص و جدید خلق می‌شوند در نتیجه می‌توانند بازارهای جدیدی را ایجاد کنند، اما یک بازاری که جدید و تازه است چطور می تواند برای خودش مشتری جذب کند؟ چطور خالق یک استارتاپ می‌تواند مردم را در استفاده از محصول و یا خدمتش توجیح کند؟ چطور خالق یک استارتاپ می‌تواند کاری کند تا مردم محصولش را بشناسند؟ شاید شمایی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید به تازگی تصمیم به ایجاد یک استارتاپ گرفته باشید و  در این فکر باشید که واقعا از چه راه‌هایی می‌توانید کسب و کار خود را به درآمدزایی حداکثر برسانید و چطور می‌توانید برای محصول تولیدی خود مشتری پیدا کنید، اما به راستی چطور می‌شود برای یک استارتاپ بازاریابی کرد؟

استارتاپ چیست

استارتاپ چیست

قبل از پرداختن به هر چیز لازم است تا کمی در مورد استارتاپ صحبت کنیم، استارتاپ یک سرمایه‌گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا ایده‌ی جدیدی برای کسب و کار ارائه می‌دهد، زمانی که یک استارتاپ شکل می‌گیرد سود بسیار زیادی را نصیب صاحب آن کسب و کار می‌کند و علاوه بر این باعث ایجاد اشتغال نیروی کار بسیار زیادی هم می‌شود معمولا استارتاپ ها در حوزه‌ی تکنولوژی یا فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند. تمام تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی یک نوع استارتاپ هستند، فیدیبو هم یک استارتاپ است که کاربران در آن می‌توانند به راحتی با داشتن یک موبایل یا تبلت و یا رایانه به کتاب‌های الکترونیک و صوتی مختلفی دسترسی داشته باشند، شخص و یا تیمی که این استارتاپ را خلق کرده است با همان یکبار اختراع توانسته همچنان درآمد داشته باشد و علاوه بر این باعث شده است که نویسندگان بسیاری از این طریق کسب درآمد کنند، پس به طور کلی هنگامی که یک استارتاپ ایجاد می‌شود می‌تواند باعث ایجاد یک تحول برای مردم یک کشور و یا مردم کل دنیا شود یعنی بازارهای جدیدی را در یک جامعه ایجاد می‌کنند و همین‌طور سود بسیار خوبی را نصیب صاحبان استارتاپ ها می‌کند.

چطور یک استارتاپ راه‌اندازی کنیم

چطور یک استارتاپ راه‌اندازی کنیم

برای اینکه بتوانیم یک استارتاپ راه‌اندازی کنیم باید اول از همه یک ایده خاص و متفاوت داشته باشیم و علاوه بر خاص بودن باید در نهایت محصول و خدمتی را تولید کند که مردم واقعا به آن نیاز داشته باشند و از آن استفاده کنند، به عبارتی باید دقیقا بررسی کنیم که چه چیزی مورد نیاز بازار است و ما چطور می‌توانیم با این ایده آن نیاز رو برطرف کنیم، اما بعد از اینکه ایده‌ی بسیار خوبی پیدا کردیم باید یک تیم متشکل از افراد با انگیزه و با پشتکار تشکیل دهیم و در نهایت طبق یک برنامه‌ریزی مشخص نمونه اولیه‌ای از محصول یا خدمت خود را بسازیم بعد نمونه ساخته شده را به افرادی نشان دهیم تا نظرشان را جویا شویم اگر بعضی از افراد نظرات خوبی داشتند از آن‌ها استفاده کنیم و محصول یا خدمت خود را کامل تر کنیم بعد از آن کم و کاستی ها و مشکلات محصولمان را برطرف کردیم باید شرکت خود را به عنوان استارتاپ ثبت کنیم و همچنان از مشتریاتی که محصول ما را مصرف می‌کنند نظرخواهی کنیم و اگر باز هم محصول ما مشکلی داشت حتما آن مشکل را برطرف کنیم.   

اهمیت بازاریابی برای یک استارتاپ

اهمیت بازاریابی برای یک استارتاپ

به نظر شما تفاوت بین یک تولیدکننده موفق با یک تولیدکننده ناموفق در چیست؟ یک تولیدکننده موفق باید علاوه بر تولید محصول موارد بسیار مهم دیگری را مورد توجه قرار دهد، در واقع تفاوت اصلی تولیدکننده موفق با تولیدکننده ناموفق در همین نکته می‌باشد که یک تولیدکننده موفق به نقش بسیار مهم بازاریابی و تبلیغات آگاه است، بازاریابی چه برای یک کسب و کار کوچک خانگی، چه برای یک شرکت تولیدی و چه برای یک استارتاپ بسیار مهم است و کمک می‌کند تا مشتری بیشتری نسبت به قبل پیدا کنیم اما بازاریابی برای یک استارتاپ بسیار مهم‌تر است زیرا اگر یک استارتاپ به موفقیت برسد می‌تواند کلا یک بازار جدیدی را در جامعه ایجاد کند و یک استارتاپ چون ظرفیت سودآوری بسیار بیشتری نسبت به سایر کسب و کارها دارد زمانی که به خوبی بازاریابی برایش صورت گیرد سود بسیار هنگفتی را نصیب صاحب استارتاپ خواهد کرد، همان‌طور که گفتیم بازاریابی می‌تواند یک نقطه پرتاب باورنکردنی برای درآمد کسب و کار ما ایجاد کند اما اگر همین بازاریابی به شیوه صحیح انجام نشود ممکن است باعث سقوط درآمدی ما شود پس تنها بازاریابی کردن مهم نیست بلکه شیوه‌ی بازاریابی ما هم بسیار مهم است.

آموزش بازاریابی برای استارتاپ

آموزش بازاریابی برای استارتاپ

مخاطبان عزیز باید دقت کنیم که یک استارتاپ باید تبلیغات و بازاریابی برای محصولش را قبل از آماده شدن محصول شروع کند، پس قبل از کامل شدن محصولمان باید با روش‌های مختلف تبلیغات سعی کنیم تا محصولمان را به مردم معرفی کنیم و نکته‌ی دیگر اینکه همیشه قبل از تبلیغات ابتدا مشتری و بازار هدف محصول خودمان را پیدا کنیم یعنی ببینیم محصول تولیدی ما به درد چه افرادی می‌خورد و جمعیتی که صد در صد خریدار محصول ما هستند را مشخص کنیم، شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها است که می‌توانیم از طریق آن توجه مشتری را جلب کنیم و اینکه نحوه‌ی صحبت کردن با مشتری را باید به خوبی بلد باشیم و باید به گونه‌ای با مشتری خود در ارتباط باشیم که حالت تعامل داشته باشد یعنی فقط خودمان صحبت نکنیم و به مشتریان هم اجازه دهیم تا به راحتی با ما گفت و گو کنند و فضایی را برای شنیدن نظرات و شکایات و تمجید مشتریان ایجاد کنیم، محتوانویسی کمک می‌کند تا تعامل خوبی با مشتریانمان داشته باشیم شاید بگویید اصلا محتوانویسی چیست؟ محتوا نوشته‌ای متشکل از متن، عکس، ویدئو و…است که اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد اما باید حواسمان باشد که محتوای با کیفیتی که به درد مشتری می‌خورد را تهیه کنیم و آن را در صفحات مختلف در فضای مجازی به اشتراک بگذاریم نمونه‌ای از این صفحات وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، صفحات اینستاگرام، توییتر، و… هستند و در همین صفحات می‌توانیم قسمتی را برای شنیدن نظرات مشتریان ایجاد کنیم، در کنار ساخت محتواهای با کیفیت و بارگذاری آن‌ها در وب‌سایت خود باید سایت خود را از نظر سئو و کسب رتبه ی خوب در گوگل حتما بررسی کنیم که ابزارهای تحلیلی می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی در این مورد به ما بدهند، یکی از ابزارهای بسیار خوب دیگر جهت ارتباط با مشتریان و کاربران ایمیل است که می‌تواند باعث افزایش فروش برای یک استارتاپ شود. امروزه به وضوح می‌دانیم که تمام مردم تلفن همراه دارند و به شدت هم به آن وابسته هستند پس بازاریابی از طریق موبایل بسیار تاثیرگذار خواهد بود به طور مثال داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی می‌تواند تعامل و هدایت مخاطبان را برای ما ساده‌تر کند، راه‌های بسیار زیادی برای بازاریابی صحیح استارتاپ‌ها وجود دارند که کافی است صاحبان این کسب و کارها از آن‌ها اطلاع پیدا کنند، شما هم اگر دغدغه‌ی بازاریابی استارتاپ خود را دارید می‌توانید از طریق شماره تلفن 09217153044با مشاور کسب و کار ما در ارتباط باشید.

اشتراک
جواد محمدی
جواد محمدی

مطالب مرتبط

بازاریابی برای کار دانشجویی

بازاریابی برای کار دانشجویی

20 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای کار دانشجویی


اطلاعات بیشتر
راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

راز اصلی بازاریابی عکاسی صنعتی موفق

18 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای عکاسی صنعتی


اطلاعات بیشتر
بازاریابی برنامه نویسی اندروید

بازاریابی برنامه نویسی اندروید

17 مهر 1400

آموزش بازاریابی برای برنامه‌نویسی اندروید


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تمامی حقوق برای وب سایت جواد محمدی محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی سایت: وب سایت برتر
    0

    0 تومان

      ✕

      ورود

      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟